Descrierea Proiectului:
Campaniile interne trebuie să aibă întotdeauna o latură mai personală, deci o componentă emoțională mai puternică pentru a consolida raporturile organizaționale, cu atât mai mult când unul dintre canale este e-mailul; spre deosebire de afiș (de care ne-am ocupat cu la fel de multă grijă), expus în văzul tuturor, e-mailul este perceput mult mai aproape de modelul unei relații unu-la-unu, chiar și atunci când, rațional, știi bine că nu ești nici pe departe singurul care l-a primit.
Ei bine, din toate aceste motive, uneori nu ne temem să folosim din plin și nuanțe de roz, atunci când situația o cere. La urma urmei era vorba despre dulciuri, mesajul în sine fiind disponibilitatea companiei de a oferi angajaților înghețată, gratuit, pe parcursul unei luni întregi. Însă am mai temperat puțin „dulcele” cu puțin albastru, prezență cromatică justificată și de numele campaniei – „Ice Age”/„Epoca de înghețată”.