Descrierea Proiectului:
Eticheta este prețioasa hârtie care consolidează uniunea dintre cumpărător și produs, motiv pentru care știm bine că trebuie să fie impecabilă, cu un echilibru optim între estetic și informativ. Însă rețeta magică din spatele acestui echilibru este departe de a fi una standard și depinde mereu de doi factori esențiali – produsul și tipul de consumator căruia i se adresează. Partea de design se elaborează abia după delimitarea unui concept, iar cel din urmă se stabilește mereu în urma unei analize riguroase a celor doi factori menționați anterior.
Ei bine, un produs ca untul proaspăt obținut din diferite categorii de nuci și alune (inclusiv caju, fistic sau alune de pădure) cu siguranță se adresează unui public educat, cu un nivel de venituri peste medie, atent la alimentație și, în general, la un stil de viață sănătos. Astfel, deși componenta estetică este esențială pentru orice etichetă, stilul cel mai potrivit pentru un asemenea produs, destinat tipului de client stabilit, este mai aproape de minimalist, „aerisit”, cu elemente și culori care surprind esența produsului (verde și maro) și duc cu gândul spre ideea de „natural”. Însă componenta informativă are o pondere mai mare decât pentru cele mai multe dintre etichete, căci consumatorului nostru îi place să știe exact ce cumpără și ce valori nutriționale are produsul menit să îi dea energie (da, special pentru acest ultim aspect am și accentuat „FUEL CRUNCH – Freshly Made Nut Butter”).