Descrierea Proiectului:
Companiile sunt ca oamenii. Din cand in cand simt nevoia de o schimbare: sa se reinventeze, sa-si redefineasca stilul si sa-si reconstruiasca imaginea, in concordanta cu noile valori. Sau poate pur si simplus vor sa fie in pas cu trendurile.
La baza acestui proiect de rebranding au stat toate motivele de mai sus, asa ca am avut mai multa libertate de creatie ca oricand. Si am profitat de ea; materialele de identitate (rollup-uri, bannere, carti de vizita, flyere, volante, stand de prezentare) si ambalajele stau marturie.
Provocarea a fost sa-i construim clientului o noua infatisare, unitara si pe masura valorilor dupa care se ghideaza.
Ne-am dorit sa exprimam simplitate, eleganta si vioiciune, inspirandu-ne din spiritul jucaus al animalelor de companie si calitatea produselor oferite de clientul nostru. Pentru a realiza acesta lucru, am creat designul de ambalaj urmarind regulile de „flat design”, culori „flat UI” si nuante vii, in contrast cu fundalul negru. In orice caz, chiar daca nu intelegi ce inseamna toate aceste lucruri, important e ca noi o facem.
In privinta diferentierii tipurilor de produse, am optat pentru siluete colorate, iar variatiunile de gri pe fundalul negru au aparut pentru a completa imaginea de ansamblu si a pastra coerenta de stil.
Discrete si de efect, cuvintele exprima trasaturile definitorii ale prietenilor necuvantatori: playful, joyful, healthy, happy, good, asa cum ne bucuram sa-i stim intotdeauna.
Client:
CAN 2000