Project description:
Ne-au placut intotdeauna infograficele, mai ales pentru ca au capacitatea de a oferi o multime de informatii intr-un mod cat se poate de compact si usor de inteles. Aceasta este, de altfel, si provocarea principala in realizarea unui infografic care sa satisfaca pe deplin cerintele clientului si brief-ul de creatie.
Practic, amesteci intr-un bol digital o cana de informatie bruta cu o lingura de reprezentari vizuale si un praf de idei nemaivazute, dupa care bagi la cuptor timp de cateva zile. Si uite-asa te-alegi cu un infografic.
Echipa noastra de creatie si-a suflecat manecile si s-a asigurat ca infograficul livrat isi indeplineste scopul prin evidentierea clara a mesajelor cheie si prin prezentarea unei cantitati considerabile de informatii si date intr-un spatiu restrans si intr-un mod usor de inteles.
Conform retetei sub forma de brief de creatie, am realizat un infografic directional, care ne da senzatia de traseu, subliniind piata de desfacere si publicul tinta reprezentative pentru acest client.
Pentru realizarea infograficului, ne-am folosit de simboluri, numere factuale si pictograme sugestive, iar rezultatul vorbeste de la sine.
Client:
Agricover