CGU este cel mai accesibil și eficient mod prin care îți poți crește vizibilitatea și bifa obiectivele campaniei pe care o desfășori. Cum e posibil?

Îți poți angrena comunitatea și poți favoriza crearea unor conversații, acestea fiind cruciale în construirea relațiilor B2C. Rezultatul? Recomandările ajung să se transmită prin viu grai. Și, până la urmă, în cine ai avea mai multă încredere: în recenzia unui prieten sau într-o campanie publicitară? Răspunsul e evident.

Sunt nenumărate instrumente care pot fi folosite pentru a ajunge la publicul țintă, iar Tiktok  este incontestabil unul dintre ele, mai ales când vine vorba de generația Z. Această aplicație le permite utilizatorilor să își arate creativitatea, simțul umorului, să participe la provocări, să facă lip sync sau să danseze de parcă nu-i nimeni în jur. Ok, dar cum poți să scoți potențialul maxim al unei strategii de CGU pe Tiktok?

Inițiază o provocare

Provocările sunt distractive, utilizatorii fiind nerăbdători să participe la una nouă. În cel mai bun caz, în timpul realizării clipului, aceștia vor interacționa cu produsele sau serviciile brandului tău și poți pune pariu că părerea lor este una sinceră. Iar cei care văd clipul știu asta.

Provocarea care a stat cel mai bine la capitolul „Rezultate” este #GuacDance inițiat de Chipotle: 250.000 de clipuri și 430 milioane de vizualizări în doar 6 zile, în timp ce vânzările au explodat.

 

 

Distribuiri și menționări

Oamenii se bucură atunci când un brand le distribuie conținutul sau îi menționează. Pentru ei e o confirmare că au făcut ceva drăguț care are potențialul de a deveni viral sau care îl pot pune pe creator în lumina reflectoarelor chiar și pentru puțin timp.

Totuși, ține minte: cere mereu permisiunea!

 

 

Îndreaptă-ți atenția spre influenceri

Ce mod mai bun de a câștiga încrederea cuiva decât cu ajutorul unei persoane care a reușit deja să facă asta? Influencerii sunt, astfel, un mijloc bun de a livra publicului țintă conținut de calitate într-o manieră accesibilă.

 

 

Preluarea contului – takeover

De obicei, aceste takeover-uri pe Tiktok sunt realizate, adesea, între utilizatori și influenceri sau doar între utilizatori. Totuși, ar fi foarte angrenant pentru comunitate să aibă șansa unui takeover cu un cont al unui brand, dar trebuie acordată mare atenție conținutului realizat de utilizatori care va fi postat.

 

 
Pe scurt, Tiktok are cu siguranță succes când vine vorba de CGU și ar trebui să fie un mediu luat obligatoriu în considerare când este planificată o campanie pentru generația Z. Mai mult, CGU în genere este o metodă inteligentă de a livra mesajul într-un mod memorabil și distractiv indiferent de categoria de vârstă în care se încadrează grupul țintă.