Cum îți poți adapta strategia de comunicare la o criză globală
Atunci când în jur e haos și panică, ultimul lucru pe care cineva ar vrea să îl vadă ar fi un alt ad, nu? Așa am tinde să credem, dar oamenii își îndreaptă [...]
Q&A – Cip aka Lord of the memes
Avem în vedere următorul scenariu: „Trebuie să dăm repede din degețele și să scoatem un super branding în cel mai scurt timp posibil”. Sau iată alt scenariu: „Vrem un vizual creativ, care să atragă toate [...]
6 beneficii ale promovării prin Email Marketing
Verificăm inboxul cel puțin o dată pe zi: fie că este primul lucru pe care îl facem când ajungem la birou sau că mai aruncăm seara, din curiozitate, o privire peste ultimele emailuri primite. [...]
Q&A – Flori aka the stand-up queen
Etapa creativă a unui proiect merge cum merge, până în momentul în care partea administrativă și cea de implementare ne dau una peste față. Și, când vine vorba de partea nu tocmai roz a [...]
Cum se pot folosi brandurile de fricile clienților?
Vezi Insta Story-ul unui prieten de la o petrecere și regreți că nu ai mers? Simți nevoia să cumperi ceva, orice, de Black Friday, chiar dacă nu ai nevoie? Da și da? Atunci ai simțit [...]
Q&A – Cornel, zis și #ChillVibesOnly
Există artiști și artiști. Unii sunt boemi, visători, poate chiar închiși în propriul univers creator. Alții sunt exuberanți sau calculați până la ultimul pixel. Iar în toate aceste combinări de n luate câte k [...]