Descrierea Proiectului:
Lumea afacerilor si trendurile se schimba cat ai clipi si, drept urmare, nevoile si asteptarile pietei se schimba in acelasi ritm ametitor. In acest caz, tot ce poti face este sa mergi pe aripile vantului si ale schimbarii si sa te reinventezi printr-o schimbare de imagine care vorbeste despre noile valori si convingeri si arata toata experienta dobandita in timp. Care e multa!
Cand vine vorba de rebranding, ne asumam misiunea de a face ca totul sa arate fain si fresh. Clientul a lasat proiectul pe mana noastra si ne-a lasat sa ne facem de cap in procesul de creatie si de implementare a noii infatisari a companiei.
Brosuri, bannere, roll-up-uri, flyere, carduri si volante, cu mock-up-urile lor. Toate au fost gandite astfel incat sa exprime unitar noua identitate, sa inspire prospetime si efervescenta, dinamism si curaj, intr-o nota simpla si moderna. Dupa cum poti vedea, e voprba despre a face mai mult decat o pagina galbena si o poza intr-un stil diferit.
Asa ca ne-am pus cu burta pe carte, mai exact pe manualul de brand si am creat designul fiecarui material vizual. In acest caz, regulile nu sunt facute pentru a fi incalcate.
Si credem ca in acest moment, in orice mediu calatoresc – online sau offline, informeaza si incanta asa cum ne-am dorit de cand le-am creat.
Client:
Edenred