Descrierea Proiectului:
Munca de creație pentru un banner poate fi adesea mai complexă decât pare, mai ales pentru că un asemenea design trebuie să aibă proporția ideală între text și imagine. La final trebuie să fie suficient de explicit încât să fie informativ, dar în același timp suficient de vag pentru a trezi interesul. În acest caz misiunea noastră a fost să transmitem cât mai simplu ideea de „incitant”, iar imaginea și mesajul trebuiau să sugereze relaxare și performanță.
Așadar, aveam de-a face cu mai mult contrast decât de obicei, însă bannere banale poate face oricine. În plus, înțelegeam în profunzime nevoia pentru toate aceste cerințe contrastante, pentru că știam că scopul final era promovarea ACE, o inițiativă care îi premia cu o călătorie pe 25 dintre angajații companiei, respectiv pe cei 25 care se remarcaseră ca fiind cei mai buni la ce făceau, indiferent de poziția pe care o ocupau. Deci totul trebuia să graviteze (echitabil) în jurul excursiei/premiului și în jurul competiției/recompensei pentru performanță, ceea ce am și reușit să transmitem prin fundalul vizual potrivit (relevant, animat, albastru), căruia i-am adăugat puțin dinamism prin adnotări de simboluri importante în context și cuvintele potrivite.