Descrierea Proiectului:
ACE ar fi putut să vină de la „Aceia Care Excelează”, pentru că vorbim despre oameni care au, într-adevăr, rezultate remarcabile. Însă nu vorbim despre un acronim, ci despre forma internațional recognoscibilă a neaoșului „As”, iar în spatele numelui stă un program care îi recompensează pe cei mai buni, de la orice nivel al companiei. Performanța este singurul criteriu în funcție de care se aleg cei 25 care vor fi premiați cu o excursie și vor putea călători alături de încă un invitat la alegere.
Cum transpui într-un logo un asemenea concept? Noi ne-am gândit că avem nevoie de nume – explicit, dar departe de banal, poate ușor nuanțat de un element dinamic. Apoi, ni s-a părut potrivită stabilitatea unui font cu litere groase, căci „premianții” au ajuns la rezultate prin consecvență și seriozitate, dar nici nu am vrut să uităm de esența inițiativei – călătoria – așa că am căutat o modalitate prin care să integrăm firesc un simbol vizbil pentru aceasta, respectiv avionul. Și, odată ce s-a cristalizat forma, puteam rafina și ideile pe care le aveam pentru cromatică – ne-am oprit la un amestec cu un contrast puternic: negru (sobru, elegant, business) și galben (dinamic, viu, culoarea trofeului primit de câștigător).