Descrierea Proiectului:
Anul 2012 a condimentat mediul corporatist din România cu un supliment de competiție sănătoasă, pentru că atunci a intrat și țara noastră în hora internațională a „Corporate Games”. Evenimentul sportiv, cel mai mare din lume pe nișa amatorilor, își propune să-i apropie pe oameni prin sport și să stimuleze spiritul de echipă, moralul, mișcarea, fiind în același timp și o bună oportunitate de networking.
Noi trebuia să lansăm prietenos invitația și să o adaptăm grafic pentru afișe, pentru Facebook (cover photo) și pentru a fi trimisă prin e-mail. Și am ales să ne folosim mai ales de conținut vizual, pe care l-am considerat a fi foarte relevant și sugestiv pentru sporturile de iarnă, la care am adăugat o cantitate minimală de text – o întrebare simplă și la obiect. În rest, cer senin sticlos, zăpadă din plin și sălbăticie înghețată, îmblânzită doar de steaguri și de bețele de schi.