Descrierea Proiectului:
Se spune ca “uneori, o imagine face cat o mie de cuvinte”. 542 mai exact. Atatea au fost in cazul proiectului nostru, insa, indiferent de numarul de cuvinte pe care il are textul ce vrea sa devina un infografic, destinul sau este acelasi: sa informeze intr-un mod placut.
Si, in general, reuseste, dar misiunea unei astfel de creatii nu este doar de informare, ci si de a fi functionala, fiind un mijloc artistic de promovare, fidelizare si, implicit, de dezvoltare a brandului care si l-a dorit perfect inca de la primul brief. Toate, daca infograficul a fost gandit si creat in mod profesionist.
Asadar, inspirati de subiect si pasionati de ilustratii, am jucat ca la carte:
- Am structurat si organizat informatiile.
- Am creat un concept si o poveste. Clara.
- Am stabilit o corespondenta intre continut si ilustratii.
- Am gasit un echilibru intre volumul de text si ponderea de ilustratii.
- Am pastrat coerenta de stil a desenelor.
Eficiente si simple, usor de citit dintr-o privire, materialele au primit si supra-tema adaptabilitatii la canalele de difuzare (pe mail si pe cele social media), sa fie usor de distribuit si sa poata calatori fara viza prin toata lumea digitala.
La final, le-am imbratisat si le-am urat succes oriunde le va duce internetul.
Client:
Edenred