Descrierea Proiectului:
Da, stim, ai pierdut deja o mie de pixuri primite de la banci, colaboratori, conferinte, promoteri etc. Dar ti-au fost oferite cu drag si deschidere, chiar daca uneori ti s-au parut de-a dreptul banale sau pur si simplu cuvenite. Ei bine, noi credem ca nici macar pixurile nu trebuie sa fie banale, desi e drept ca obiceiul de a le oferi si de a le primi in anumite circumstante a devenit un automatism. Insa, chiar daca am considera ca pixul personalizat nu incorporeaza cine stie ce semnificatii, suntem siguri ca pentru fiecare smoc de pixuri uitate si pierdute ai macar cate un suvenir branduit de la cine stie ce eveniment, pe care-l tii bine, pentru ca ti s-a parut simpatic, inspirat si poate chiar util.
Asadar, noi credem in puterea materialelor promotionale bine gandite si in transpunerea optima a spiritului companiei in fiecare obiect care devine ambasador al acesteia, fie ca vorbim despre un pix, o cana, o insigna, un stick, un carnetel, un breloc sau un gadget cu totul si cu totul altfel. Indiferent ce ai alege sa vorbeasca in numele serviciilor si produselor tale, ai grija sa reflecte exact ceea ce vrei sa transmiti si incearca sa fii memorabil – poate cu un strop de umor, poate cu o nota eleganta, poate printr-un element de-a dreptul surprinzator. Sau, mai bine, lasa-ne pe noi sa ne gandim la toate acestea si ne ocupam inclusiv de executie.
Dovada clara a abilitatilor noastre sta inclusiv in gama bogata de materiale promotionale pe care le-am conceput si concretizat pentru Telus International, un client cu vechime, pe care il cunoastem bine, pe care il intelegem pe deplin si caruia stim sa-i condesam impecabil valorile, chiar si pe suportul unui pix.