Descrierea Proiectului:
Compozitii chimice, moduri de actiune, beneficii, statistici, doze, retete de administrare… O gramada de blabla-uri tehnice pentru majoritatea oamenilor, o multime de informatii relevante pentru cei care au tangente cu domeniul agriculturii.
Ei bine, avem noi cateva trucuri care ne ajuta sa explicam vizual orice, indiferent de cat de tehnic ar fi. Pana la urma, am sadit design-ul grafic inca de-acum mult timp in inimile noastre.
Drept urmare, materialele vorbesc despre noi, ca agentie de publicitate multimedia, intr-un proces de rebranding in care ne implicam cu aproape intreaga noastra gama de servicii. Tocmai de aceea ne-am ocupat noi de concept, headline-uri si vizualuri.
In aceasta faza a proiectului ne asumam toata responsabilitatea asupra pliantelor, de la crearea conceptului de baza de la care am pornit si in jurul caruia am construit biblioteci si fabrici, a sloganurilor produselor si designului fiecarui material in parte, pana la printarea acestora.
Am depus o munca de filigran, pentru ca totul a fost modelat 3D. Fiecare element, pana la cel mai marunt detaliu: de la legumele simple, la cele transformate in biblioteci, la bidoanele devenite fabrici si toate obiectele care sugereaza modul de actiune al produselor, reprezentat metaforic.
Conceptul a avut ca punct de plecare dublul sens al cuvantului “cultura” pe care l-am folosit pentru a exprima ideea ca este nevoie de cunostinte serioase si studiu, pentru a putea obtine culturi de calitate si profitabile. Am vrut sa dam importanta cuvenita stiintei, prin retetele de aplicare ale produselor si prin tehnologia avansata de care dispune clientul nostru, in domeniul sau de activitate.
Ne-am dorit sa cream cate un micro univers in fiecare pliant, unde sa se poata desfasura pe indelete informatia, intr-un mod placut si surprinzator. Nebunie pentru unii – creativitate din punctul nostru de vedere, am vrut sa transformam o provocare intr-un motiv de mandrie profesionala.
Mai mult decat realizarea unor pliante, am trasat o noua directie in identitatea brandului clientului nostru si o miza inspirationala: aspect nou, vibe bun, standarde ametitoare!
Client:
Aectra