Descrierea Proiectului:
In urma cu doar cativa ani, retelele sociale incepeau sa se optimizeze pentru imagini, pentru ca era clar ca oamenilor le este mai usor sa comunice vizual si reactioneaza mai puternic la acest tip de continut. Apoi a devenit din ce in ce mai clar ca videoclipurile sunt din ce in ce mai populare si e natural ca imaginea in miscare sa genereze mai multe interactiuni. Iar in ultimul an a inceput sa creasca sustinut valul filmarilor de tip realitate virtuala, la 360 de grade si, fireste, platformele online se adapteaza.
Insa ne-am referit la retelele sociale doar pentru ca le folosim aproape toti, deci orice tendinta remarcata pe aceasta nisa are sanse mari sa reflecte tendintele noastre firesti. Asadar, chiar parasind teritoriul retelelor sociale, e usor de inteles de ce o filmare VR poate fi un instrument eficient inclusiv pentru segmentul business. Serios, ce ar putea sa arate mai multa deschidere decat un video care dezvaluie tot? Ce ar putea trezi mai multa afinitate decat sentimentul ca poti “cotrobai” peste tot? Esti acolo, esti in miezul lucrurilor, esti deja o parte integrata in totalul corporate.
Viitorul va fi 360, iar noi ne mandrim ca stapanim deja aceasta tehnica inca de cand valul abia se forma…
Client:
TELUS International