Se spune c\u0103 internetul, telefoanele inteligente \u0219i tehnologia actual\u0103, \u00een general, ne-au cam obi\u0219nuit cu recompense imediate, a\u0219a c\u0103, m\u0103car din c\u00e2nd \u00een c\u00e2nd, n-ar fi r\u0103u s\u0103 ne mai amintim \u0219i de gama special\u0103 de emo\u021bii pe care ne-o st\u00e2rnesc a\u0219teptarea, dezv\u0103luirile treptate, surprizele… \u00cen plus, o campanie de teasing este \u00eentotdeauna o provocare aparte, motiv pentru care am \u00eembr\u0103\u021bi\u0219at ideea imediat.<\/p>\n
Campania se referea la o serie de activit\u0103\u021bi care urmau s\u0103 se desf\u0103\u0219oare pe parcursul a zece s\u0103pt\u0103m\u00e2ni \u0219i am ales s\u0103 ne juc\u0103m cu acest num\u0103r. Iar una dintre cele mai puternice asocieri cu \u201ezece\u201d este nota aferent\u0103, deci puteam pozi\u021biona conceptul \u00eentr-un context \u0219colar. Zis \u0219i f\u0103cut – macheta noastr\u0103 a luat forma unei table, pe care am scris \u201ecu cret\u0103\u201d un mesaj scurt \u0219i criptic, dar \u00een acela\u0219i timp plant\u00e2nd \u0219i s\u0103m\u00e2n\u021ba anticip\u0103rii.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>