ACE ar fi putut s\u0103 vin\u0103 de la \u201eAceia Care Exceleaz\u0103\u201d, pentru c\u0103 vorbim despre oameni care au, \u00eentr-adev\u0103r, rezultate remarcabile. \u00cens\u0103 nu vorbim despre un acronim, ci despre forma interna\u021bional recognoscibil\u0103 a neao\u0219ului \u201eAs\u201d, iar \u00een spatele numelui st\u0103 un program care \u00eei recompenseaz\u0103 pe cei mai buni, de la orice nivel al companiei. Performan\u021ba este singurul criteriu \u00een func\u021bie de care se aleg cei 25 care vor fi premia\u021bi cu o excursie \u0219i vor putea c\u0103l\u0103tori al\u0103turi de \u00eenc\u0103 un invitat la alegere.<\/p>\n
Cum transpui \u00eentr-un logo un asemenea concept? Noi ne-am g\u00e2ndit c\u0103 avem nevoie de nume – explicit, dar departe de banal, poate u\u0219or nuan\u021bat de un element dinamic. Apoi, ni s-a p\u0103rut potrivit\u0103 stabilitatea unui font cu litere groase, c\u0103ci \u201epremian\u021bii\u201d au ajuns la rezultate prin consecven\u021b\u0103 \u0219i seriozitate, dar nici nu am vrut s\u0103 uit\u0103m de esen\u021ba ini\u021biativei – c\u0103l\u0103toria – a\u0219a c\u0103 am c\u0103utat o modalitate prin care s\u0103 integr\u0103m firesc un simbol vizbil pentru aceasta, respectiv avionul. \u0218i, odat\u0103 ce s-a cristalizat forma, puteam rafina \u0219i ideile pe care le aveam pentru cromatic\u0103 – ne-am oprit la un amestec cu un contrast puternic: negru (sobru, elegant, business) \u0219i galben (dinamic, viu, culoarea trofeului primit de c\u00e2\u0219tig\u0103tor).<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>