Eticheta este pre\u021bioasa h\u00e2rtie care consolideaz\u0103 uniunea dintre cump\u0103r\u0103tor \u0219i produs, motiv pentru care \u0219tim bine c\u0103 trebuie s\u0103 fie impecabil\u0103, cu un echilibru optim \u00eentre estetic \u0219i informativ. \u00cens\u0103 re\u021beta magic\u0103 din spatele acestui echilibru este departe de a fi una standard \u0219i depinde mereu de doi factori esen\u021biali – produsul \u0219i tipul de consumator c\u0103ruia i se adreseaz\u0103. Partea de design se elaboreaz\u0103 abia dup\u0103 delimitarea unui concept, iar cel din urm\u0103 se stabile\u0219te mereu \u00een urma unei analize riguroase a celor doi factori men\u021biona\u021bi anterior.<\/p>\n
Ei bine, un produs ca untul proasp\u0103t ob\u021binut din diferite categorii de nuci \u0219i alune (inclusiv caju, fistic sau alune de p\u0103dure) cu siguran\u021b\u0103 se adreseaz\u0103 unui public educat, cu un nivel de venituri peste medie, atent la alimenta\u021bie \u0219i, \u00een general, la un stil de via\u021b\u0103 s\u0103n\u0103tos. Astfel, de\u0219i componenta estetic\u0103 este esen\u021bial\u0103 pentru orice etichet\u0103, stilul cel mai potrivit pentru un asemenea produs, destinat tipului de client stabilit, este mai aproape de minimalist, \u201eaerisit\u201d, cu elemente \u0219i culori care surprind esen\u021ba produsului (verde \u0219i maro) \u0219i duc cu g\u00e2ndul spre ideea de \u201enatural\u201d. \u00cens\u0103 componenta informativ\u0103 are o pondere mai mare dec\u00e2t pentru cele mai multe dintre etichete, c\u0103ci consumatorului nostru \u00eei place s\u0103 \u0219tie exact ce cump\u0103r\u0103 \u0219i ce valori nutri\u021bionale are produsul menit s\u0103 \u00eei dea energie (da, special pentru acest ultim aspect am \u0219i accentuat \u201eFUEL CRUNCH – Freshly Made Nut Butter\u201d).<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>