Uneori, schimbarile sunt bune. De fapt, din cand in cand sunt chiar indicate si necesare, iar cand vine vorba despre imaginea unui brand longeviv, este aproape o certitudine ca la un moment dat va fi nevoie macar de un refresh. Si ne-a facut mare placere sa ajutam fidela mascota BRD Finance sa faca tranzitia spre lumea 3D. Am pornit de la imaginea unui personaj care si-a facut treaba exemplar timp de mai bine de un deceniu si lucrat la animatie pana s-a decantat in cea mai buna varianta moderna a sa, fireste, tinand cont de particularitatile de brand, de specificul mediului in care va fi folosit in comunicare si de personalitatea pe care acest caracter si-a construit-o deja in timp.<\/p>\n
Astfel, din desen, schite, modelare si randare s-a nascut acest nou personaj, bland si simpatic asemenea unuia dintr-un desen animat. Alaturat gasiti puncte-cheie din procesul de creatie grafica, iar rezultatul final este deja protagonistul unei campanii active.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>