Ne-au placut intotdeauna infograficele, mai ales pentru ca au capacitatea de a oferi o multime de informatii intr-un mod cat se poate de compact si usor de inteles. Aceasta este, de altfel, si provocarea principala in realizarea unui infografic care sa satisfaca pe deplin cerintele clientului si brief-ul de creatie.<\/p>\n
Practic, amesteci intr-un bol digital o cana de informatie bruta cu o lingura de reprezentari vizuale si un praf de idei nemaivazute, dupa care bagi la cuptor timp de cateva zile. Si uite-asa te-alegi cu un infografic. <\/p>\n
Echipa noastra de creatie si-a suflecat manecile si s-a asigurat ca infograficul livrat isi indeplineste scopul prin evidentierea clara a mesajelor cheie si prin prezentarea unei cantitati considerabile de informatii si date intr-un spatiu restrans si intr-un mod usor de inteles.<\/p>\n
Conform retetei sub forma de brief de creatie, am realizat un infografic directional, care ne da senzatia de traseu, subliniind piata de desfacere si publicul tinta reprezentative pentru acest client.<\/p>\n
Pentru realizarea infograficului, ne-am folosit de simboluri, numere factuale si pictograme sugestive, iar rezultatul vorbeste de la sine.<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>
Agricover<\/p>\n<\/div><\/div><\/div>